Αληθειες ΚΑΙ Ψεμματα
Η αληθεια ειναι πως ποτε μου δεν πιστευα στον Διαβολο , στα φαντασματα κ σε αλλα πολλα τετοια παρομοια μεταφυσικα φαινομενα...
Απο μικρη ημουν της εκκλησιας... γιατι ηταν κ οι δικοι μου γονεις ανθρωποι του θεου κ της πιστης... Μεχρι που εφτασα σε αυτη την ηλικια π ειμαι τωρα (17 αν αναρωτιεστε) και αρχισε να με τραβαει ο Διαβολος κ ολα τα μεταφυσικα φαινομενα κοντα τους..
Αρχισα να ψαχνω απο βιβλια γ φαντασματα μεχρι κ το Αλ-τζιλβαχ...Δοκιμασα διαφορα μαγια ,επικλησεις πνευματων ... κ τελος ...εκανα την αφοσιωση σε Εκεινον... Η αληθεια ειναι πως με ωφελησε σε πολλα πραγματα ... αλλα ... το κακο ειναι πως απεκτησα πολλα προβληματα...
συνεχεια οπου κι αν βρισκομαι ...παντα θα βρισκω καποιον π εχει το σημαδι της πενταλφας κ τα ματια του θα ναι καταμαυρα κ σκοτεινα... θα ακουω φωνες ..θα ποναει το κεφαλι μου... θα βλεπω διαφορα... αυτα δεν τα λεει σε κανενα βιβλιο σχετικα με ολα αυτα.... ολα λενε πως ο σατανας βοηθαει με διαφορους τροπους... η μαγεια ειναι καλη...κ αλλα πολλα... ειναι λαθος..μπορει να σε βοηθαει γ λιγο..αλλα μετα γινεσαι χειροτερα.. απο τοτε π εκνα την αφοσιωση ...δεν μπορω να ακουμπησω σταυρο γιατι με καιει κ δεν μπορω να περασω εξω απο εκκλησια τρελενομαι... οποτε οσοι ειστε μπλεγμενοι σε τετοιου ειδους κακουχιες.. απομακρυνθειτε..μεινετε μακρια..